בית ספר מקיף אזורי ברנר גבעת ברנר
נתונים כללים לשנה"ל 2023
- מחוז
- חינוך התישבותי
- רשות
- ברנר
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי
- מעמד משפטי
- מוכר
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ט - יב
- שלבי חינוך
- עליונה בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- מ. אזורית ברנר
- רפורמה
- עוז לתמורה
- חמישון טיפוח חט"ע
- 1
- עשירון טיפוח חט"ע
- 1
- אשכול למ"ס רשות
- 9
- מורים בעלי תואר שני+
- 56.1%
- חציון וותק הוראה
- 16 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 26.8%
- זכאות לתעודה טכנולוגית
- 76.2%
- שילוב חינוך מיוחד
- 3.6%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- גבעת ברנר, גבעת ברנר
- טלפון
- 08-9443770
- מנהל/ת
- יצחק עוזר חולדאי
- מפקח/ת
- נוגה ברעם
עובדי הוראה
28
מורים
					מורים
86
מורות
				מורות
תלמידים
585
בנים
					בנים
593
בנות
				בנות
תלמידים עולים
0.3%
עולים
						עולים
99.7%
השאר
					השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
							■ יסודי  
							■ חט"ב  
							■ חט"ע  
						
					התפלגות כיתות
					■ כיתה רגילה  
					■ כיתה חינוך מיוחד
				
			תקציב לשנה"ל 2023
תקציב למוסד
30,565,152 ₪
		
		
			■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
	■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
29,800,061 ₪
		- עלות שעות הוראה
- 29,800,061 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
765,091 ₪
		- שירותי היקף
- 7,084 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 0 ₪
- חינוך מיוחד
- 0 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- 0 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 758,007 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 0 ₪
עלות לתלמיד
26,665 ₪
			ממוצע תלמידים
29.5
	מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
								י-יא
										כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
								י-יא
										לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
								י-יא
										לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
								י-יא
										הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
								י-יא
										בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
								י-יא
										התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
								י-יא
										המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
								י-יא
										מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
								י-יא
										בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון הטילו עלי חרם
								י-יא
										קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
								י-יא
										רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
								י-יא
										כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
								י-יא
										כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
								י-יא
										כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
								י-יא
										רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
								י-יא
										שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
								י-יא
										גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
								י-יא
										טוב לי בבית הספר
								י-יא
										מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
								י-יא
										המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
								י-יא
										המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות 
								י-יא
										במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
								י-יא
										רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
								י-יא
										תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
								י-יא
										מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
								י-יא
										אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
								י-יא
										הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
								י-יא
										אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
								י-יא
										רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
								י-יא
										רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
								י-יא
										חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
								י-יא
										בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
								י-יא