בית ספר בית הספר השיטה רחובות

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
מרכז
רשות
רחובות
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
עירית רחובות
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
מנהל/ת
גילי אלון
חמישון טיפוח חט"ב
1
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ב
1
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
7
מורים בעלי תואר שני+
46.2%
חציון וותק הוראה
11.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
14.2%
זכאות לתעודה טכנולוגית
0.0%
שילוב חינוך מיוחד
6.9%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

13
מורים
13
מורות

תלמידים

116
בנים
118
בנות

תלמידים עולים

0.4%
עולים
99.6%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

5,853,174 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

5,344,668 ₪
עלות שעות הוראה
5,328,168 ₪
עלות שכר - קורונה
16,500 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

508,506 ₪
שירותי היקף
291,536 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
16,373 ₪
חינוך מיוחד
6,000 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-8,260
רכישות חוזים והקצבות
140,319 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
62,538 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
824,876 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
24,676 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
33.4

מיצ"ב - הישגים לימודיים

מתמטיקה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
78%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
89%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
33%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
89%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
44%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
33%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
89%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
89%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
88%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
67%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
44%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
67%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
50%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
63%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
40%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
50%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
83%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
67%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
67%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
50%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
29%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
88%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
67%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
22%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
67%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
38%