בית ספר מצפה ברנע א אשקלון

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
דרום
רשות
אשקלון
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ו
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית אשקלון
רפורמה
אופק חדש
מנהל/ת
אלכסנדרה יאמין
חמישון טיפוח יסודי
2
עשירון טיפוח יסודי
4
אשכול למ"ס רשות
5
מורים בעלי תואר שני+
33.3%
חציון וותק הוראה
9 שנים
זכאות לתעודה טכנולוגית
0.0%
שילוב חינוך מיוחד
3.4%

עובדי הוראה

2
מורים
49
מורות

תלמידים

409
בנים
417
בנות

תלמידים עולים

1.2%
עולים
98.8%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

12,662,715 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

9,847,988 ₪
עלות שעות הוראה
9,795,738 ₪
עלות שכר - קורונה
52,250 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

2,814,727 ₪
שירותי היקף
1,426,016 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
61,529 ₪
חינוך מיוחד
40,400 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-6,600
רכישות חוזים והקצבות
1,165,444 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
127,938 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
480,097 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
15,112 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
32.4

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
86%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
71%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
14%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
100%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
93%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
100%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
86%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
100%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
79%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
79%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
79%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
100%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
79%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
69%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
85%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
85%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
92%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
המורים
82%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
המורים
83%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
המורים
67%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
המורים
92%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
המורים
85%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
64%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
100%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים
86%