בית ספר עירוני ט' תל אביב - יפו

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
תל אביב
רשות
תל אביב-יפו
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
עירית תל אביב
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
מנהל/ת
רונן רפאל
חמישון טיפוח חט"ב
3
חמישון טיפוח חט"ע
2
עשירון טיפוח חט"ב
5
עשירון טיפוח חט"ע
4
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
57.2%
חציון וותק הוראה
13.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
45.7%
זכאות לתעודה טכנולוגית
68.1%
שילוב חינוך מיוחד
9%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

44
מורים
122
מורות

תלמידים

867
בנים
817
בנות

תלמידים עולים

2.8%
עולים
97.2%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

44,416,089 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

40,688,193 ₪
עלות שעות הוראה
40,613,443 ₪
עלות שכר - קורונה
74,750 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

3,727,896 ₪
שירותי היקף
2,512,229 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
113,942 ₪
חינוך מיוחד
268,215 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-12,000
רכישות חוזים והקצבות
728,341 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
117,169 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
737,070 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
26,261 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
31.3

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
90%
י-יא
94%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
77%
י-יא
69%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
32%
י-יא
31%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
84%
י-יא
83%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
87%
י-יא
92%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
77%
י-יא
66%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
71%
י-יא
72%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
90%
י-יא
94%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
87%
י-יא
92%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
89%
י-יא
75%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
52%
י-יא
52%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
70%
י-יא
69%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
66%
י-יא
58%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
77%
י-יא
91%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
81%
י-יא
90%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
53%
י-יא
77%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
65%
י-יא
82%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
81%
י-יא
95%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
74%
י-יא
100%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
61%
י-יא
43%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
90%
י-יא
49%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים
40%
י-יא
45%