בית ספר טכנולוגי עירוני ויצו רחובות

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
מרכז
רשות
רחובות
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
ויצו
רפורמה
עוז לתמורה
מנהל/ת
הרצל שקרצי
חמישון טיפוח חט"ע
4
עשירון טיפוח חט"ע
7
אשכול למ"ס רשות
7
מורים בעלי תואר שני+
63.4%
חציון וותק הוראה
22 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
61.7%
שילוב חינוך מיוחד
12.1%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

11
מורים
30
מורות

תלמידים

151
בנים
155
בנות

תלמידים עולים

1.6%
עולים
98.4%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

13,152,051 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

12,715,746 ₪
עלות שעות הוראה
12,715,746 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

436,305 ₪
שירותי היקף
491 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
21,143 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-8,330
רכישות חוזים והקצבות
413,001 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
10,000 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
42,948 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
21.9

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
95%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
65%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
35%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
80%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
95%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
80%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
65%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
95%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
80%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
68%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
42%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
79%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
82%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
88%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
94%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
82%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
88%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
94%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
94%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
56%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
57%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
63%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
72%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
65%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
30%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
10%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
33%