בית ספר חב"ד חדרה

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
חיפה
רשות
חדרה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ח
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית חדרה
רפורמה
אופק חדש
מנהל/ת
לאה בוטמן
חמישון טיפוח יסודי
3
עשירון טיפוח יסודי
6
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
27.3%
חציון וותק הוראה
10 שנים
זכאות לתעודה טכנולוגית
0.0%
שילוב חינוך מיוחד
1%

עובדי הוראה

0
מורים
22
מורות

תלמידים

0
בנים
199
בנות

תלמידים עולים

11.1%
עולים
88.9%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

3,423,101 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

3,038,084 ₪
עלות שעות הוראה
3,001,334 ₪
עלות שכר - קורונה
36,750 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

385,017 ₪
שירותי היקף
236,917 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
15,125 ₪
חינוך מיוחד
15,000 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-5,940
רכישות חוזים והקצבות
65,777 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
58,138 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
416,027 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
16,725 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
24.9

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ה'

עברית ה'

מתמטיקה ה'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
82%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
42%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
77%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
76%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
63%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
74%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
88%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
64%

מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות

כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
88%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
83%
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
94%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
17%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
10%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
2%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
3%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
2%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
7%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
5%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
1%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
74%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
74%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
85%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
64%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
70%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
86%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
80%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
85%
טוב לי בבית הספר
ה-ו
94%

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
100%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
79%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
36%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
93%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
93%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
71%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
79%