בית ספר ב"ס טכנולוגי נעמת טמרה

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
צפון
רשות
טמרה
מגזר
ערבי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יג
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
נעמ"ת
רפורמה
עוז לתמורה
מנהל/ת
עאידה עואד
חמישון טיפוח חט"ע
5
עשירון טיפוח חט"ע
10
אשכול למ"ס רשות
3
מורים בעלי תואר שני+
33.3%
חציון וותק הוראה
9 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
38.9%
שילוב חינוך מיוחד
6.4%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

4
מורים
17
מורות

תלמידים

63
בנים
46
בנות

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

4,257,996 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

4,110,601 ₪
עלות שעות הוראה
4,110,601 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

147,395 ₪
שירותי היקף
3,359 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
8,932 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-2,970
רכישות חוזים והקצבות
128,074 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
10,000 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
38,972 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
15.6

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
93%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
84%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
67%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
82%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
36%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
55%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
75%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
48%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
11%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
4%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
9%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
11%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
18%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
11%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
84%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
89%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
96%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
84%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
83%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
87%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
76%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
62%
טוב לי בבית הספר
י-יא
84%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
74%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
76%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
85%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
80%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
85%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
70%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
74%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
72%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
78%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
74%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
76%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
89%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
87%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
87%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
78%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
87%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
83%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
85%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
76%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
83%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
91%