בית ספר כברי חט"ע

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
חינוך התישבותי
רשות
מטה אשר
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
י - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
כיתות המשך כברי
רפורמה
עוז לתמורה
מנהל/ת
אורן דרמון
חמישון טיפוח חט"ע
2
עשירון טיפוח חט"ע
3
אשכול למ"ס רשות
7
מורים בעלי תואר שני+
50.8%
חציון וותק הוראה
18 שנים
בחינוך טכנולוגי
26.9%
זכאות לתעודה טכנולוגית
70.4%
שילוב חינוך מיוחד
1.7%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

31
מורים
28
מורות

תלמידים

165
בנים
184
בנות

תלמידים עולים

0.3%
עולים
99.7%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

13,661,960 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

13,192,871 ₪
עלות שעות הוראה
13,192,871 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

469,089 ₪
שירותי היקף
1,250 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
22,977 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-7,140
רכישות חוזים והקצבות
433,485 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
18,517 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
39,093 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
29.1

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
91%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
66%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
41%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
94%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
97%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
71%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
78%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
86%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
100%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
87%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
63%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
56%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
48%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
76%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
68%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
57%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
72%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
83%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
66%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
37%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
38%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
53%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
56%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
50%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
26%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
23%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
22%