בית ספר קרית נוער ירושלים
נתונים כללים לשנה"ל 2023
- מחוז
- העיר ירושלים
- רשות
- ירושלים
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - יד
- שלבי חינוך
- חט"ב ועליונה
- יוח"א
- לא
- מוטב
- קרית נוער
- רפורמה
- עוז לתמורה. אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 3
- חמישון טיפוח חט"ע
- 3
- עשירון טיפוח חט"ב
- 6
- עשירון טיפוח חט"ע
- 5
- אשכול למ"ס רשות
- 3
- מורים בעלי תואר שני+
- 61.2%
- חציון וותק הוראה
- 22 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 84.4%
- זכאות לתעודה טכנולוגית
- 67.9%
- שילוב חינוך מיוחד
- 12.4%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- הרב פרנק 20, ירושלים
- טלפון
- 02-6441211
- מנהל/ת
- יוסף כהן
 דורון טייב
- מפקח/ת
- אריה משה מארק
עובדי הוראה
82
מורים
					מורים
3
מורות
				מורות
תלמידים
619
בנים
					בנים
0
בנות
				בנות
תלמידים עולים
3.4%
עולים
						עולים
96.6%
השאר
					השאר
התפלגות כיתות
					■ כיתה רגילה  
					■ כיתה חינוך מיוחד
				
			תקציב לשנה"ל 2023
תקציב למוסד
22,194,078 ₪
		
		
			■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
	■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
20,297,317 ₪
		- עלות שעות הוראה
- 20,297,317 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
1,896,761 ₪
		- שירותי היקף
- 1,255,914 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 907 ₪
- חינוך מיוחד
- 112,071 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- 0 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 527,869 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 0 ₪
עלות כיתה
765,018 ₪
			עלות לתלמיד
37,077 ₪
			ממוצע תלמידים
23.2
	מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
								ז-ט
										י-יא
										כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
								ז-ט
										י-יא
										לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
								ז-ט
										י-יא
										לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
								ז-ט
										י-יא
										שותפות הורים בבית הספר
בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
								המורים
										י-יא
										להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
								המורים
										י-יא
										הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
								המורים
										י-יא
										המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
								המורים
										י-יא
										עבודה שיתופית של מורים בבית הספר
מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
								המורים
										י-יא
										פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
								המורים
										י-יא
										המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
								המורים
										י-יא
										מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
								המורים
										י-יא
										מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
								המורים
										י-יא
										מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
								המורים
										י-יא
										משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
								המורים
										י-יא
										דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
								המורים
										י-יא
										קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
								המורים
										י-יא
										בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
								המורים
										י-יא
										בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
								המורים
										י-יא
										הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
								המורים
										י-יא
										בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
								המורים
										י-יא
										הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
								ז-ט
										י-יא
										בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
								ז-ט
										י-יא
										התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
								ז-ט
										י-יא
										המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
								ז-ט
										י-יא
										מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
								ז-ט
										י-יא
										בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
								ז-ט
										י-יא
										בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
								ז-ט
										י-יא
										מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
								ז-ט
										י-יא
										בחודש האחרון הטילו עלי חרם
								ז-ט
										י-יא
										קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
								ז-ט
										י-יא
										כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
								ז-ט
										י-יא
										כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
								ז-ט
										י-יא
										כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
								ז-ט
										י-יא
										אסטרטגיות ללמידה עצמית
בזמן למידת חומר חדש אני מנסה לסדר אותו לעצמי באופן שיעזור לי ללמוד (למשל: כותב ראשי פרקים, מדגיש קטעים מרכזיים, כותב סיכומים וכו')
								ז-ט
										י-יא
										אם אינני מבין חומר כלשהוא, אפנה למישהו לבקש סיוע (למשל: למורה, לתלמיד אחר וכו')
								ז-ט
										י-יא
										אחרי שאני לומד חומר חדש אני בודק את עצמי: האם הבנתי את הרעיונות המרכזיים? אילו רעיונות לא הבנתי במידה מספקת ואני זקוק לחיזוק? וכו'
								ז-ט
										י-יא
										פעמים רבות אני מנסה להרחיב את הידע שלי על נושאים שנלמדים בבית הספר (למשל: באמצעות קריאה בספרים, באמצעות חיפוש מידע באינטרנט וכו')
								ז-ט
										י-יא
										מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
								ז-ט
										י-יא
										המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
								ז-ט
										י-יא
										המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות 
								ז-ט
										י-יא
										במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
								ז-ט
										י-יא
										תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
								ז-ט
										י-יא
										מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
								ז-ט
										י-יא
										הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
								ז-ט
										י-יא
										אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
								ז-ט
										י-יא
										הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
								ז-ט
										י-יא
										אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
								ז-ט
										י-יא
										תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
								ז-ט
										י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
								ז-ט
										י-יא
										ניהול פיתוח הצוות החינוכי
מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
								המורים
										י-יא
										מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
								המורים
										י-יא
										המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
								המורים
										י-יא
										שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
								ז-ט
										י-יא
										גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
								ז-ט
										י-יא
										טוב לי בבית הספר
								ז-ט
										י-יא
										שביעות הרצון של המורים מבית הספר
אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
								המורים
										י-יא
										אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
								המורים
										י-יא
										אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
								המורים
										י-יא
										אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
								המורים
										י-יא
										בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
								המורים
										י-יא
										בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
								המורים
										י-יא
										בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
								המורים
										י-יא
										חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה
בבית הספר מעודדים אותנו לגלות סובלנות כלפי האחר והשונה (למשל, דוברי שפה אחרת, בעלי מוגבלויות, משתייכים לדת אחרת וכו')
								ז-ט
										י-יא
										התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
								ז-ט
										י-יא
										המורים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
								ז-ט
										י-יא
										צוות בית הספר עושה מאמצים כדי לשתף את כל התלמידים בפעילויות, ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו' (למשל מוודאים שכולם יוזמנו לאירועים חברתיים)
								ז-ט
										י-יא
										כל התלמידים בבית הספר שלנו משתלבים בחברה באופן מלא ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו'
								ז-ט
										י-יא
										מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
								ז-ט
										י-יא
										בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
								ז-ט
										י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
								ז-ט
										י-יא
										בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
								ז-ט
										י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
								ז-ט
										י-יא