בית ספר מקיף ג' ע"ש רוגוזין אשדוד
נתונים כללים לשנה"ל 2023
- מחוז
 - דרום
 - רשות
 - אשדוד
 - מגזר
 - יהודי
 - סוג פיקוח
 - ממלכתי
 - מעמד משפטי
 - רשמי
 - סוג חינוך מוסד
 - רגיל
 - שכבות לימוד
 - ז - יב
 - שלבי חינוך
 - חט"ב ועליונה
 - יוח"א
 - לא
 - מוטב
 - עירית אשדוד
 - רפורמה
 - עוז לתמורה. אופק חדש
 - חמישון טיפוח חט"ב
 - 3
 - חמישון טיפוח חט"ע
 - 3
 - עשירון טיפוח חט"ב
 - 6
 - עשירון טיפוח חט"ע
 - 6
 - אשכול למ"ס רשות
 - 4
 - מורים בעלי תואר שני+
 - 65.1%
 - חציון וותק הוראה
 - 20 שנים
 - בחינוך טכנולוגי
 - 48.2%
 - זכאות לתעודה טכנולוגית
 - 85.3%
 - שילוב חינוך מיוחד
 - 10.2%
 - הגשה לבגרות
 - כן
 
- כתובת
 - הצוללים, אשדוד
 - טלפון
 - 08-8551127
08-9564100 - מנהל/ת
 - רחל אורלי ישראלי זפרני
גילה שמעוני - מפקח/ת
 - בת-עמי לגמן
 
עובדי הוראה
13
מורים
					מורים
96
מורות
				מורות
תלמידים
584
בנים
					בנים
505
בנות
				בנות
תלמידים עולים
3.8%
עולים
						עולים
96.2%
השאר
					השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
							■ יסודי  
							■ חט"ב  
							■ חט"ע  
						
					התפלגות כיתות
					■ כיתה רגילה  
					■ כיתה חינוך מיוחד
				
			תקציב לשנה"ל 2023
תקציב למוסד
31,971,453 ₪
		
		
			■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
	■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
29,355,637 ₪
		- עלות שעות הוראה
 - 29,355,637 ₪
 - עלות שכר - קורונה
 - 0 ₪
 
תשלומים שאינם שכר מורים
2,615,816 ₪
		- שירותי היקף
 - 1,521,895 ₪
 - הוצאות אחזקה וחומרים
 - 8,314 ₪
 - חינוך מיוחד
 - 29,945 ₪
 - הסעות וליווי
 - 0 ₪
 - התחשבנות רשויות
 - 0 ₪
 - רכישות חוזים והקצבות
 - 1,055,662 ₪
 - תשלומים נוספים - קורונה
 - 0 ₪
 
עלות כיתה
816,109 ₪
			עלות לתלמיד
30,726 ₪
			ממוצע תלמידים
28.0
	מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
								י-יא
										כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
								י-יא
										לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
								י-יא
										לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
								י-יא
										הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
								י-יא
										בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
								י-יא
										התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
								י-יא
										המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
								י-יא
										מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
								י-יא
										בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון הטילו עלי חרם
								י-יא
										קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
								י-יא
										רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
								י-יא
										כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
								י-יא
										כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
								י-יא
										כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
								י-יא
										רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
								י-יא
										שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
								י-יא
										גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
								י-יא
										טוב לי בבית הספר
								י-יא
										מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
								י-יא
										המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
								י-יא
										המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות 
								י-יא
										במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
								י-יא
										רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
								י-יא
										תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
								י-יא
										מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
								י-יא
										אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
								י-יא
										הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
								י-יא
										אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
								י-יא
										רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
								י-יא
										רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
								י-יא
										חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
								י-יא
										בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
								י-יא