בית ספר אולפנת צביה בת ים
נתונים כללים לשנה"ל 2023
- מחוז
- תל אביב
- רשות
- בת ים
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - יב
- שלבי חינוך
- חט"ב ועליונה
- יוח"א
- לא
- מוטב
- צביה רשת חינוכית תורנית
- רפורמה
- עוז לתמורה. אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 2
- חמישון טיפוח חט"ע
- 2
- עשירון טיפוח חט"ב
- 3
- עשירון טיפוח חט"ע
- 3
- אשכול למ"ס רשות
- 5
- מורים בעלי תואר שני+
- 66.7%
- חציון וותק הוראה
- 19 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 0.0%
- שילוב חינוך מיוחד
- 3.2%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- סולד הנרייטה 4, בת ים
- טלפון
- 03-6592173
- מנהל/ת
- מירב קרימר
 ידידיה זיו
- מפקח/ת
- דלילה כהן
עובדי הוראה
3
מורים
					מורים
39
מורות
				מורות
תלמידים
0
בנים
					בנים
314
בנות
				בנות
תלמידים עולים
0.3%
עולים
						עולים
99.7%
השאר
					השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
							■ יסודי  
							■ חט"ב  
							■ חט"ע  
						
					התפלגות כיתות
					■ כיתה רגילה  
					■ כיתה חינוך מיוחד
				
			תקציב לשנה"ל 2023
תקציב למוסד
9,817,150 ₪
		
		
			■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
	■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
8,925,715 ₪
		- עלות שעות הוראה
- 8,925,715 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
891,435 ₪
		- שירותי היקף
- 419,774 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 2,000 ₪
- חינוך מיוחד
- 0 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- 0 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 469,661 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 0 ₪
עלות כיתה
800,037 ₪
			עלות לתלמיד
33,123 ₪
			ממוצע תלמידים
24.2
	מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
								י-יא
										כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
								י-יא
										לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
								י-יא
										לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
								י-יא
										הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
								י-יא
										בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
								י-יא
										התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
								י-יא
										המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
								י-יא
										מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
								י-יא
										בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
								י-יא
										בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
								י-יא
										בחודש האחרון הטילו עלי חרם
								י-יא
										קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
								י-יא
										רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
								י-יא
										כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
								י-יא
										כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
								י-יא
										כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
								י-יא
										רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
								י-יא
										שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
								י-יא
										גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
								י-יא
										טוב לי בבית הספר
								י-יא
										מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
								י-יא
										המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
								י-יא
										המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות 
								י-יא
										במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
								י-יא
										רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
								י-יא
										תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
								י-יא
										מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
								י-יא
										אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
								י-יא
										הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
								י-יא
										אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
								י-יא
										תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
								י-יא
										רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
								י-יא
										רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
								י-יא
										רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
								י-יא
										חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
								י-יא
										בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
								י-יא
										בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
								י-יא