בית ספר אריק איינשטיין פתח תקווה

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
תל אביב
רשות
פתח תקוה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ו
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית פתח תקוה
רפורמה
אופק חדש
מנהל/ת
פזית רייכר
חמישון טיפוח יסודי
1
עשירון טיפוח יסודי
1
אשכול למ"ס רשות
7
מורים בעלי תואר שני+
42.2%
חציון וותק הוראה
9 שנים
זכאות לתעודה טכנולוגית
0.0%
שילוב חינוך מיוחד
2.8%

עובדי הוראה

2
מורים
43
מורות

תלמידים

365
בנים
362
בנות

תלמידים עולים

1.4%
עולים
98.6%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

10,657,624 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

8,828,221 ₪
עלות שעות הוראה
8,809,096 ₪
עלות שכר - קורונה
19,125 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,829,403 ₪
שירותי היקף
891,383 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
47,668 ₪
חינוך מיוחד
18,090 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-9,240
רכישות חוזים והקצבות
756,770 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
124,732 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
420,551 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
14,462 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
29.1

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
100%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
80%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
10%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
90%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
90%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
90%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
100%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
100%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
100%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
60%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
78%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
78%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
67%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
89%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
75%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
88%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
100%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
100%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
המורים
100%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
המורים
100%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
המורים
89%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
המורים
100%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
המורים
100%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
80%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
80%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים
100%