בית ספר אביחי נתניה
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- תל אביב
- רשות
- נתניה
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- א - ו
- שלבי חינוך
- יסודי בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית נתניה
- רפורמה
- אופק חדש
- חמישון טיפוח יסודי
- 2
- עשירון טיפוח יסודי
- 4
- אשכול למ"ס רשות
- 6
- מורים בעלי תואר שני+
- 29.8%
- חציון וותק הוראה
- 12 שנים
- שילוב חינוך מיוחד
- 5.3%
- כתובת
- שד לנטוס טום 35, נתניה
- טלפון
- 072-2204448
- מנהל/ת
- רחל שושנה הירשהורן
- מפקח/ת
- אורי אהרון כהן
עובדי הוראה
4
מורים
מורים
43
מורות
מורות
תלמידים
291
בנים
בנים
271
בנות
בנות
תלמידים עולים
10.7%
עולים
עולים
89.3%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
9,318,863 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
8,002,730 ₪
- עלות שעות הוראה
- 7,945,730 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 57,000 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
1,316,133 ₪
- שירותי היקף
- 824,712 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 40,059 ₪
- חינוך מיוחד
- 19,100 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -7,920 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 347,444 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 92,738 ₪
עלות כיתה
458,456 ₪
עלות לתלמיד
16,315 ₪
ממוצע תלמידים
30.0
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
שביעות רצון מבית הספר
שביעות הרצון של המורים מבית הספר
אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
יחסים בין באי בית הספר
שותפות הורים בבית הספר
בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
עבודה שיתופית של מורים בבית הספר
מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
המורים
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
המורים
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
המורים
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
המורים
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
המורים
מוגנות והתנהגות נאותה
ניהול פיתוח הצוות החינוכי
מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים