בית ספר שחקים סתריה

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
מרכז
רשות
גזר
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ו
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
מ. אזורית גזר
רפורמה
אופק חדש
חמישון טיפוח יסודי
1
עשירון טיפוח יסודי
2
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
50.0%
חציון וותק הוראה
9 שנים
שילוב חינוך מיוחד
6.7%
הגשה לבגרות
לא
כתובת
סתריה, סתריה
טלפון
08-9315931
מנהל/ת
איילה אפרתי
מפקח/ת
גל שמחה אלדר

עובדי הוראה

1
מורים
45
מורות

תלמידים

283
בנים
269
בנות

תלמידים עולים

0%
עולים
100%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

10,858,537 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

9,257,038 ₪
עלות שעות הוראה
9,257,038 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,601,499 ₪
שירותי היקף
1,322,047 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
0 ₪
חינוך מיוחד
180,203 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
99,249 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
552,128 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
21,005 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
29.4

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
100%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
79%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
21%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
79%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
71%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
86%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
100%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
100%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
92%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
54%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
79%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
79%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
86%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
93%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
50%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
75%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
67%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
75%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
המורים
92%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
המורים
85%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
המורים
83%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
המורים
86%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
המורים
86%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
69%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
86%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים
77%