בית ספר תיכון תמר נטור

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
חינוך התישבותי
רשות
גולן
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
מדרשת הגולן
רפורמה
עוז לתמורה
מנהל/ת
אלחנן לוי
חמישון טיפוח חט"ע
2
עשירון טיפוח חט"ע
4
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
44.7%
חציון וותק הוראה
12 שנים
בחינוך טכנולוגי
95.2%
זכאות לתעודה טכנולוגית
90.0%
שילוב חינוך מיוחד
0.7%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

27
מורים
11
מורות

תלמידים

136
בנים
0
בנות

תלמידים עולים

1.5%
עולים
98.5%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

7,703,408 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

7,233,949 ₪
עלות שעות הוראה
7,233,949 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

469,459 ₪
שירותי היקף
238,445 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
9,566 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-4,980
רכישות חוזים והקצבות
206,428 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
20,000 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
56,496 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
15.1

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
92%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
83%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
33%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
67%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
92%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
75%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
58%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
100%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
100%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
100%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
67%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
50%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
60%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
78%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
60%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
50%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
100%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
88%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
88%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
63%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
56%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
71%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
70%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
45%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
58%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
83%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
82%