בית ספר אולפנת בנ"ע טל רמות ירושלים

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
מנח"י
רשות
ירושלים
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
מרכז ישיבות בני עקיבא
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
מנהל/ת
תהילה ווילף
חמישון טיפוח חט"ב
4
חמישון טיפוח חט"ע
4
עשירון טיפוח חט"ב
7
עשירון טיפוח חט"ע
7
אשכול למ"ס רשות
3
מורים בעלי תואר שני+
48.9%
חציון וותק הוראה
17 שנים
בחינוך טכנולוגי
60.3%
זכאות לתעודה טכנולוגית
23.1%
שילוב חינוך מיוחד
22.7%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

1
מורים
44
מורות

תלמידים

0
בנים
203
בנות

תלמידים עולים

16.3%
עולים
83.7%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

9,841,496 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

9,066,783 ₪
עלות שעות הוראה
9,058,033 ₪
עלות שכר - קורונה
8,750 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

774,713 ₪
שירותי היקף
336,741 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
38,458 ₪
חינוך מיוחד
78,544 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-23,363
רכישות חוזים והקצבות
280,795 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
63,538 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
751,478 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
48,124 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
18.1

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
42%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
15%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
35%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
37%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
17%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
25%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
37%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
21%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
2%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
4%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
0%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
46%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
54%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
58%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
52%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
50%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
46%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
54%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
60%
טוב לי בבית הספר
י-יא
62%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
27%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
38%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
46%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
44%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
33%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
31%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
23%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
29%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
50%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
21%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
15%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
67%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
54%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
60%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
27%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
25%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
33%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
13%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
15%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
40%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
35%