בית ספר תיכון חדש ע"ש רבין תל אביב - יפו

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
תל אביב
רשות
תל אביב-יפו
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
התיכון החדש
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
מנהל/ת
לימור מרקנזון
חמישון טיפוח חט"ב
1
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ב
1
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
56.9%
חציון וותק הוראה
17.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
29.2%
זכאות לתעודה טכנולוגית
32.3%
שילוב חינוך מיוחד
3.1%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

28
מורים
88
מורות

תלמידים

673
בנים
719
בנות

תלמידים עולים

3.4%
עולים
96.6%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

31,255,708 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

28,824,533 ₪
עלות שעות הוראה
28,780,283 ₪
עלות שכר - קורונה
44,250 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

2,431,175 ₪
שירותי היקף
1,727,124 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
97,352 ₪
חינוך מיוחד
35,950 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-12,080
רכישות חוזים והקצבות
452,398 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
130,431 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
740,024 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
22,328 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
34.1

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
43%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
15%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
22%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
16%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
15%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
17%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
43%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
30%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
15%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
9%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
5%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
6%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
6%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
7%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
13%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
4%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
30%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
18%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
29%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
51%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
24%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
18%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
45%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
64%
טוב לי בבית הספר
י-יא
63%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
43%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
33%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
36%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
34%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
50%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
33%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
20%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
25%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
58%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
20%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
16%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
30%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
34%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
33%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
11%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
14%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
36%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
32%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
36%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
46%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
53%