בית ספר אולפנה לבנות גבעת שמואל

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
מרכז
רשות
גבעת שמואל
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
נשי "אמית"
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
מנהל/ת
אורית קאופמן
חמישון טיפוח חט"ב
1
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ב
1
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
44.0%
חציון וותק הוראה
14 שנים
בחינוך טכנולוגי
55.7%
זכאות לתעודה טכנולוגית
39.7%
שילוב חינוך מיוחד
6.7%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

8
מורים
92
מורות

תלמידים

0
בנים
871
בנות

תלמידים עולים

4.1%
עולים
95.9%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

22,393,746 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

20,604,917 ₪
עלות שעות הוראה
20,561,917 ₪
עלות שכר - קורונה
43,000 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,788,829 ₪
שירותי היקף
1,230,014 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
61,157 ₪
חינוך מיוחד
71,281 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-26,240
רכישות חוזים והקצבות
357,055 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
95,562 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
767,420 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
25,551 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
32.4

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
51%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
28%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
36%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
33%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
22%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
38%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
59%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
24%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
7%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
6%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
1%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
33%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
28%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
50%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
52%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
44%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
46%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
59%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
56%
טוב לי בבית הספר
י-יא
73%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
53%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
43%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
59%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
50%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
74%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
50%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
31%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
43%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
63%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
30%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
30%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
58%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
56%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
58%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
32%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
30%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
45%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
64%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
38%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
73%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
50%