בית ספר מח"ט עמל מקס פיין תל אביב - יפו

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
תל אביב
רשות
תל אביב-יפו
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יד
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
רשת עמל
רפורמה
עוז לתמורה
מנהל/ת
אופיר לוי
חמישון טיפוח חט"ע
4
עשירון טיפוח חט"ע
7
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
46.7%
חציון וותק הוראה
26.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
77.3%
שילוב חינוך מיוחד
20.4%
הגשה לבגרות
כן

עובדי הוראה

15
מורים
15
מורות

תלמידים

115
בנים
38
בנות

תלמידים עולים

11.1%
עולים
88.9%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

7,339,897 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

7,079,318 ₪
עלות שעות הוראה
7,079,318 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

260,579 ₪
שירותי היקף
606 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
9,529 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-6,560
רכישות חוזים והקצבות
237,864 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
19,140 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
47,848 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
10.9

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
79%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
60%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
76%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
80%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
41%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
48%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
59%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
55%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
2%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
4%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
4%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
0%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
81%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
92%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
90%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
76%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
84%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
78%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
73%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
90%
טוב לי בבית הספר
י-יא
84%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
67%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
71%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
80%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
76%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
39%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
61%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
61%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
67%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
86%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
65%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
61%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
77%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
78%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
78%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
59%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
63%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
57%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
45%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
71%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
73%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
69%