בית ספר בית חנה צפת

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
צפון
רשות
צפת
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
בית חנה חבד לבנות
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
חמישון טיפוח חט"ב
4
חמישון טיפוח חט"ע
4
עשירון טיפוח חט"ב
8
עשירון טיפוח חט"ע
8
אשכול למ"ס רשות
2
מורים בעלי תואר שני+
34.0%
חציון וותק הוראה
16.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
65.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
94.3%
שילוב חינוך מיוחד
4.8%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
קרית חב"ד, צפת
ש כנען, צפת
טלפון
04-6999640
04-6820610
מנהל/ת
סימה זלמנוב
שרה חיה ווילשנסקי
מפקח/ת
מרקו מיכאל בונן

עובדי הוראה

2
מורים
98
מורות

תלמידים

0
בנים
522
בנות

תלמידים עולים

9.6%
עולים
90.4%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

19,313,276 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

17,788,475 ₪
עלות שעות הוראה
17,767,100 ₪
עלות שכר - קורונה
21,375 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,524,801 ₪
שירותי היקף
741,003 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
85,385 ₪
חינוך מיוחד
79,306 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-2,090
רכישות חוזים והקצבות
533,972 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
87,225 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
834,986 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
36,791 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
24.0

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
81%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
39%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
72%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
64%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
59%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
69%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
85%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
58%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
1%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
0%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
1%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
0%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
70%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
73%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
81%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
84%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
77%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
76%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
72%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
81%
טוב לי בבית הספר
י-יא
85%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
61%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
77%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
82%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
73%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
80%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
42%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
56%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
72%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
74%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
53%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
55%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
83%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
81%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
82%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
56%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
56%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
82%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
68%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
36%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
89%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
89%